Επιχειρηματικός σχεδιασμός (για ολόκληρη την εταιρεία ή για συγκεκριμένη δραστηριότητα / επένδυση) για την βέλτιστη και ασφαλέστερη διαχείριση των πόρων,

προσαρμοσμένος στον κλάδο και στο μέγεθος της κάθε επιχείρησης

  • αναπτύσσεται καθοδηγώντας και υποστηρίζοντας την επιχείρηση,   με συναντήσεις και συμμετέχοντας

περιεχόμενα:

  • Ανάλυση στοιχείων της εταιρείας και του περιβάλλοντος:
    • έρευνα κλαδικών στοιχείων και σύγκριση απόδοσης
    • ανάλυση αγοράς πελατών και ανταγωνισμού
    • ανάλυση οικονομικών στοιχείων
    • SWOT analysis
  • Σύνθεση (στόχων, στρατηγικών, προϋπολογισμών):
    • στόχοι και στρατηγική
    • marketing plan
    • Positioning προϊόντων/υπηρεσιών
    • δημιουργία προϋπολογισμών βάσει του νέου σχεδιασμού
    • οργανωτικό πλαίσιο
      • οργανόγραμμα και βασικές οργανωτικές αρχές
      • πληροφοριακό σύστημα
    • σύστημα παρακολούθησης της απόδοσης του επιχειρηματικού σχεδιασμού